CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, October 24, 2004

shooting hari raya

pepagi lagi azi n jue dah balik...ehehhe aku plak sambung tido...pastu kemas2 umah..basuh baju...n sambung tulih report.... arghhh tak sabo nk amik gambo ptgnyer..ahahahaha...

petangnyer
bertempat di nanasegawa kami warga oita tlh berkumpul utk mengambil gambar hari raya buat tatapan sume warga mesia..hehehhe...warna warni aidilfitri jelas kelihatan apabila memasing bergaya cantik n ensem2...hehehh macam2 aksi dirakamkan..tp malangnyer aku bukan lah photografer yg bagus apabila aku tlh merosakkan sume gambo kak mila...sori bebanyak kak mila..huhu saya tak sengaja....selesai bergambo n berbuka pose kat sungai kitorg pon kumpul kat kaikan dannoharu utk sesi makan2..ahahah jgn jeles especially azi sbb arini kak lina buat murtabak..giler power..ahahaha sedap giler juadah malam ni...paling aku suke apabile ada sambal ayam yg sgt pedas ..hehehe ilang kempunan makcik nk makan makanan pedas..eheheh pastu solat isya n tarawikh ramai2...lepas tuh mkn pisang sambil tgk tv..sepanjang malam tadi cume citer pasal gempa bumi kat niigata menjadi topik utama...semoga kengkawan kat niigata selamat sumenyer...besh weekend kali ni sbb tak buhsan ada jue n azi..penemanku di sini...heehhe next week ada kosensai..harap2 aku tak lupe...