CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, October 22, 2004

rezeki yg tak patut ditolak.....


ahahahaha....pada malam ini bertempat di joyfull...tlh diadakan majlis makan2....heheheh memandangkan syarikat itosan yg akan membayor bill maka aku dgn sukacitanyer tlh mengorder apa shj yg aku nak..sori beb..once dh ckp ada org blanje mmg aku spare tempat utk memuatkan sume bende yg aku nk mkn....bukan apa sesekali org belanje..nikmat die terasa amat lain sekali... kami bertemu muka bergurau senda..mengembalikan kemesraan yg agak pudar sejak akhir2 ini...

sepanjang hari ini aku ada kelas yg banyak...nyahahah memandangkan aku terbangun awal jadi aku pon jengah laa kejap chat room...saje jek sbb terasa sgt lonely sorg2 pagi tadi...n tak sengaja techat dgn sorg mamat malboro ini...hingat die saje2 jek letak nama malboro sekali biler mamat ni bukak webcam iskkkk....ko tgh isap rokok...hampeh sungguh...adik2 sile berposa ekk di bulan ramadhan...hahahhaha...dlm kelas mcm besa tapi aku sungguh ayashi kenapa mamat china tuh suka kepit dgn aku ekkk sejak akhir2 ni..selalu kalau bertembung kat sek..lepas die tegur aku lepas tuh die akan jalan dgn laju nyer tp kali ini sanggup plak die tunggu aku yg melangkah penuh sopan santun ini.. maklumlaa pakai skirt arini...hehehehe pastu dok sebelah aku masa dlm kelas sampai bdk china sorg lagi menjeling panjang...hehehhe...pastu balik kejap saje jek nk sediakan hidangan berbuka pose iaitu air bandung...memandangkan kitorg akan buka pose dlm kelas jadi aku pon bawak laaa bekal air 2 botol...hehehe

abih kelas teman kak fuza gi print bende2...sambil tuh baca emel...tenkiuuu bebanyak kat izzud sbb die cakap die dh pos kad raya utk aku..hehehheh tenkiu2 tak sabo nk tgk apa bende misteri yg die pon skali tuh....

n skrg dh balik umah..mau rehat kerana tomorrow is my faveret day...nk gi machi..jalan2 cuci mata.....aikkkk...pose lerrr iskkk..takpa cuci cermin mata..