CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, April 22, 2006

sunyi itu satu seni

wahhhh indah btoi tajuk ari ini.. sunyi itu satu seni.. yeaaa..

ada masa saya ingin bersunyi2... dan kesunyian itu terlalu indah....tiada siapa yg akan mengganggu saya.. tiada siapa yg bisa mengaco saya... saya suka bersunyi2an...saya seperti burung.. bebas berterbangan selagi mampu menyebarkan sayap..saya gembira.. saya tenang menikmati kesunyian...

ada masa saya benci akan sebuah kesunyian.. dikala org2 sedang bergembira menikmati hidup... saya keseorangan.. dikala org sedang tersenyum tertawa.. saya berduka cita.. dikala org sedang melonjak2 gembira.. saya terjelepuk lara... saya benci sunyi pada ketika itu...

ada pula jasad saya bergembira tetapi hati saya sunyi... saya sedang tertawa tetapi hati ini menangisi sebuah kesunyian... zahirnya saya nampak gembira.. tetapi lahiriahnya.. saya sedang berdukacita...saya berjaya membuat org tertawa.. tetapi gagal membuat diri sendiri mengoles sedikit senyuman... kekadang saya mampu membuat org gembira.. tetapi pada masa yg sama saya gagal membuat diri sendiri gembira...

tetapi ada masanya... saya kelihatan sunyi... bingung.. dan penuh dgn persoalan.. tetapi hati saya tergedik2 gembira...ekpresi muka kelihatan sunyi.. tetapi hakikatnya saya bahagia.. *tp situasi ini jarang berlaku kpd saya* ihihih

hurmmm apa laa yg saya merapu ini.. saya pon tatau.. tapi sabtu ini adalah sabtu yg paling sunyi yg pernah saya alami sepanjang bulan ini.. saya sunyiiiii....