CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 27, 2006

rapat lah rapat daun pinang,
buah nya lebat berganding2,
cepat lah cepat abang pinang,
bulan depan kita bersanding....

ni adalah pantun di dlm lagu amelina... hahahaha nanti laa 2 minggu lagu aku aplot lagu ni plak.. ini bagus utk anak2 dara... die tak kasik kiter keterlaluan dgn anak teruna org.. aaa nanti laa aku kasik korg dgr lagu ni...

tadi berbual dgn sesorg.. kami berbincang pasal pakaian kejayaan... kawan aku ni menjadikan "kemesol" die sebagai kemesol kejayaan... seblom die berjuang.. sama ada di arena sukan atau apa.. dia pasti akan menyediakan kemesol itu.. sebagai dorongan kepada dia utk mencapai kejayaan....

kawan aku lak dgn bestnyer menghadiahkan aku satu idea yg gorjes...

kawan : apa kata ko setiap kali seblom date ko pakai spender percintaan.. buat laa satu spender menjadik spender percintaan ko.. kalo date ko gagal maknanya spender tu bukan spender percintaan ko laa

aku : aah best gak tuh.. bleh namakan dia.. ai no shitagi...wahahahhaaha *kami tertawa kuat*....

ai no shitagi ka... tp which one haa.. hihihi sape leh tulun pilihkannnn......