CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 26, 2006

setelah berhempas pulas bersengkang mata memikirkan bagai mana nak sms secara global... akhirnya dgn bantuan ahli2 vodafone yg sekutu dgn aku.. aku berjaya juga mengsms secara global ke 2 destinasi utama dunia... satu of kos laa melesie tanah tumpah darah mak aku... dan satu lagi.. jeng jeng jengggggg.... rahsieeeee... ihiks ihiks...

gumbirenyer.. hati ini terasa ada pesta letupan gunung berapi jek... ihihih ... tapi berhati2 ketika sms.. dan kepada ary.. saya takkan.. diulang TAKKAN.. diulang lagi TAKKANNn mengsms awak.. sbb mahal.. ihihih lagipon awak nyer talian tak dpt dihubungi.. ihihih maka dgn itu sukacitalaa saya bgtau.. saya TAKKAN sms awak...

shalalalala shalalalal bal dan mas dan ayu .. marilah kita bersms... ihihi owhh ju kekasih ku.. jom buat video call.. ada lagi beberapa hari seblom bulan 5.. shalalalalalal