CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, April 25, 2006


dgn sukacita saya mengumumkan.. saya da menambah jumlah telefon bimbit saya menjadi 2.. hahahaha kaya bil laa saya nanti.. kebestan telefon saya ini adalah...

1) saya boleh bercakap dgn jue sesuka hati.. kerana saya amek pakej love bersama jue..kire menjadi kekasih jue laa

2) saya tlh mengambil pakej domestic emel dan sms sesuka hati... ini bermakna saya cuma perlu membayar sebanyak 800++ yen (+- rm24) utk pakej ini.dgn nilai sebanyak itu saya boleh sms secara menggila dan sesuka ati saya..... ihihi silalah emel dan sms saya.. pliss2..

3) saya boleh menggunakan telefon ni di melesie.. tetapi bayaran die sungguh mahal.. jd takyah pakai kat melesie...

4) saya boleh sms secara global.. ke melesie.. mesir.. dan sebagainya.. tp kene berhati2 juga.. bayaran dia pon sungguh global jua...

5) kamera handphone ini sungguh huduh skali...jadi saya mungkin akan menggunakan telefon kuning saya utk mengambil gambo...

6) emel baru saya adalah sie-amor@q.vodafone.ne.jp dan no tpon saya adalah hehehe cemana nak carik no tpon sendiri ni.. kejap2.. saya tak khatam lg penggunaan no taipon ini..nanti laa saya kasik.. ihihihi

hehehehe kepada anda semua.. silalah emel saya.. silalahh ohh yeee.. kat atas tuh saya letak gambo...