CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, April 14, 2006

cuba anda perhatikan gambo ini dgn betul2...

saya sangat hairan apabila saya tunjuk gambo ini kepada kaum jantan.. sumer berebut2 nak berkenalan dgn saya..semlm lagi best.. ahahah ada yg ckp saya cun giler... masalah nyer skrg ni..

adakah saya menipu jantan2 itu..saya sangat hairan sekali.. kenapa di alam realiti tiada siapa yg berminat dgn saya.. tetapi bila saya tunjuk gambo ini.. saya seperti siti nor haliza.. berebut2 org mahu mengenali diri saya dgn lebih lanjut.... anda hairan.. saya lagi hairan...

nak kata saya menipu.. tp ini mmg gambar saya.. tak mungkin saya menipu..idung molot tuh sumer milik saya.. bukan milik angelina jolies.. ataupun jeniffer loves hewit.. ataupun j lo.. 100% milik saya... malah ketika gambar ini diambil... beberapa org sahabat saya ada di dpn saya.. jadi kesimpulan di sini.. apabila saya menunjukkan gambar ini kepada mana2 lelaki yg kepingin mahu berkenalan dgn saya.. tiada salahnya.. kerana ini memang gambar saya...bukan salah saya... tapi bukan salah kamera juga kerana kamera sejenis peralatan yg tidak pandai menipu.. jadi.. kepada lelaki2 di luar sana.. sila jangan terasa tertipu.. saya tidak menipu.. inilah hakikat diri saya.. kejap cantik kejap tak cantik...