CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, April 03, 2006

shalalalalala shalalalla in da morning... heheheheh saya berasa sungguh suka ati.. kerana saya suka ati,... saya mahu menyanyi tapi takpalaa.. saya dah upah mariah carey menyanyi utk saya... kedengaran org di atas umah saya sedang gedebum gedebam berpindah masuk umah..

saya kini sudah menjumpai kaler apakah yg menjd kegemaran saya,... rupanya saya menyukai kaler ungu.. yeahhh ungu..hahaha merapu lagi... hurmmm apa nak taip ni...

sebenarnya.. saya rindu abah saya... rindu amat sgt... terasa nak peluk abah... mcm nuha dgn abah dia(cerpen surat ungu untuk nuha)..dan hati saya yg dah hancur ni tambah ancos berderai sejak sebulan cuti ini... igt kat abah.. rindu kat abah...saya bukan anak manja.. apatah lagi saya ada ramai adik beradik... dlm merebut perhatian.. saya selalu keciciran... apatah lagi saya selalu dipaksa utk berdikari...terlalu sempit ruang utk bermanja...biler dah besar.. saya rindu utk bermanja...dan abah pula memanjakan kami setelah kami dewasa...jika di awal remaja abah selalu melepaskan aku n kakak2 aku balik ke asrama sorg2 naik bas... tp biler dah besar2 ni.. kalau angah aku nak balik kl.. kekadang abah beria nak anto sampai dpn umah..alan ke melaka pon abah anto..anto anak ke sana ke mari...

susah nak menyelami hati abah...apa yg abah rasa... n i feel guilty sbb ancoskan ati abah bulan lepas...abah tak push.. abah tak paksa...abah tak marah... abah tau kemampuan aku....abah tau aku takkan hampakan dia lagi...n demi abah... i won`t surrender... zettai akiramenai...zettai makenai....yakusoku suru yo...