CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 27, 2005

kepada sesiapa yg mau gi donkey hotei dgn A price tuh ajak2 laa aku wehhh....aku dh kehabisan milo terchenta....huuuuhuuuuuuu sedeynyer...tanpa milo...tak sempurna sahur aku...kui kui kui

apa citer arini...citer arini adalah berasaskan PERUBAHAN....hurmmmm apa yg aku maksudkan dgn perubahan ini...perubahan yg ingin aku merepekkan disini adalah perubahan wajah...dan penampilan...

ini suma gara2 aku tgk frenster member2 dulu2 aku....masa sekolah...logik aaa dulu kan budak sekolah tak pandai bergaya...sumer muker setonge jekkkk....comot semcm jekkk...tp skrg ni fhuhhh ada tuh dh mcm bidadari dr kayangan....kalo yg laki plak...tak ensem tp macho tuh ada.. bergaya mengikut peredaran zaman...

ok mas monah dh buzz ajak gi sekolah...nnt kang aku sambung.....
************************************************************
sambungan yg atas...hurmmm kali ni aku tuko plak topik..wanita dan pakaian...
jika anda bukak closet wanita kan..huhhhh baju bersusun2 (tuh pon kalo disusun)...tergantung2 tapi nyer...biler nak kemana2 jek selalu jek merungut takde baju nak di pakai...ade jekk yg tak cukup....huhu....kalo tang kasut plak..dh ada lebih dr 15 pasang kasut..setiap kali hari raya sure nak beli kasut baru...kalo tak pon..sure try2 kasut kat kedai...huhu...mengapa erkkk...aku pon tak pasti mengapa..tp aku dlm golongan kasut tuh laaa...kasut banyak..nk yg formal ada..tinggi 3 inci ada...kasut sukan ada..selipar jepun ada...selipar tak jepun ada gak...tapi,...ihihihi gi usha2 kasut gak tadi..mujurlaaaaa takde kedai kasut yg bukak...ada tuh ada tp tak best....
mengapa erkkk....kalo jadi laki kan sempoi....takyah kasut bebanyak...takyah baju bebanyak.. takyah suar bebanyak....

mungkin salah satu sbb baju wanita ni byk..sbb die didtgkan dgn set..mcm baju kurung disetkan dgn kainnyer...kalo kain baju itu rosak....sudah tentulaa baju itu tak boleh dipakai..takkan nak pakai baju kurung dgn suar jeans atau kain batik...huhu rosak baju tuh

kalo baju melayu budak laki plak....kalo zip suar rosak..diorg boleh pakai baju dgn jeans..ataupon kain pelikat...so terdapat menjimatan baju disitu...

baju budak perempuan disesuaikan dgn tudung...ada kalanya satu baju 2 tudungnyer...atau 2 baju 1 tudungnyer..tak selaras kang...org kata badut plak...ye laa kalo baju oren..takkan nak pakai tudung pink...dh jadi color of ranggoli plak kang...

baju budak laki plak takyah sesuai2 dgn tudung sbb diorg tak pakai tudung...so terdpt kekurangan kuantiti pakaian di situ...

budak perempuan ada skirt dan seluar sedangkan budak lelaki hanya pakai seluar jekk..diorg bukan org scottish yg pakai skirt....

malahan pakaian dalam budak perempuan juga lebih banyak dr budak lelaki...sbb tuh budak perempuan banyak pakaian....

maka dengan itu jelaslah bahawa....org perempuan sebenarnya bukan suka sangat membazir membeli baju2...tapi itu adalah keperluan...dan tidak boleh dipertikaikan lagi....

lagi plak harga satu helai baju budak lelaki bersamaan 3 helai baju budak perempuan..