CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, October 05, 2005

dam dam dum bunyi mercun..selamat hari raya saya tujukan kepada mereka2 yg anak bulan syawal die dh menjelma...nnt masa org bukak pose korg duk laa kat dapur erkkk... n kak fuza.. selamat menjalani chukan hapyou...

di hari pose...
terkenang daku kepada si dia...
jengka ku indah nun jauh di sana...
pasar ramadhan di blakang umah ku...

apa agaknyer mak minah jual erkkk...huuhuuu....mak aku pon beria2 nak jual gak..ntah ade ntah tak..almaklumlaaa..takde kakitangan..budak sekolah tak cuti lg...nak wat sesorg..penat jek lebih...kalo mak aku berniaga... alamatnyer takdak sapa laa nak wat kuih raya...maknanya takde laa kuih raya utk aku..dalam erti kata lain pula...terpaksa aku mengepau kuih raya org...huuuhuuuuhuuuuuu

aduhhh saleha...lapar aaa plak...logik aa pose...sahur pon makan buah lai...huuhuu..idop membujang begini laaa....rasa kalo jadi bini org pon gini gak kots..sbb yg nak kene masak aku.. dh aku malas...padan moker asben aku...kah kah kah..

weiii kreb...aku tau ko tgh mentong(bhs jaworld)...kantoi tak pose.....pepagi mentong..apalaaaa ko ni kreb...mcm budak2 bermain galah jekkkk....malas nak pose....ke ko nyer bulan syawal dh mengambang mcm "orang2" tu,.....hihihih gumbire aku mentertawakan org2 itu...

uiksss masya allah..jahatnyer aku..patut jari aku ni pon kene pose gak...tak baik gelakkan org.. aduhhh saleha...ihihih....btw ni aku nak umum no taipon baru aku 080-5604-2005...aaa bagos kan no taipon yg aku pilih..last die adalah tawon 2005...n emel hp aku adalah hulahula@ezweb.ne.jp ....kpd kreb...anto laaa emel kat hp aku...jgn malu jgn segan..tp jangan anto virus udah lew....kot kalo duit ko melampau2 byknyer ko taipon laaa aku....kreb..aku nak kad raya..di entry seterosnyer aku kasi plak alamat suratmenyurat utk ko anto kad raya kat aku...sile anto skali kad kosong berserta nama dan alamat ko utk aku reply...ok kreb...aku blah dulu....