CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, October 19, 2005

hari ni dh 15 ramadhan...kempen memasang lagu raya sudah bermula....muahahahah aku pon tgh layan koleksi lagu2 raya yg aku ada sambil diselang selikan dgn lagu2 rock dr taman linkin.. muahahahha takde laaa masyuk sgt....

berckp pasal lagu raya...lagu raya kegemaran aku adalah halaman asmara dendangan awie dgn ziana zain...sbb apa aku suka lagu tuh..sbb masa lagu tuh diperkenalkan..ziana zain pakai baju kurung kaler ungu....lawa giler..aku berkali2 mintak baju kurung pattern cenggitu kat mak aku.. tp mak aku still belikan aku baju kaler merah.....

pastu lagu yg membuat aku rasa touchy jekkk adalah lagu satu hari di hari raya...sbb apa...sbb kalo aku dgr lagu tuh..aku sure teringat jalan nak balik kampung aku...drpd jementah ke kundang ulu...jalannyer berbukit bukau...banyak ladang koko,getah,dan kelapa sawit...pastu terbayangkan suasana beraya kat batu pahat....umah mak ngah aku..happening giler...

masa malam raya kalo gi umah mak ngah...abah pasti bawak kete slow giler..dlm 30km/j..sbb nak menghayati pelita2 yg bersusun kat umah2 org...setiap umah mempunyai purata pelita 30 bijik.. mujurlaaa pelita menggunakan minyak gas sbg bahan bakar...kalau pakai petrol..huhhh sure takdak sapa nak pasang pelita...

lagu raya yg mengingatkan aku suasana beraya kat oita adalah...lagu siti norhaliza... sbb kalo dgr lagu sesuci ni sure tingat kat kak lina...tah bakpe tah...mungkinkah krn kak lina pernah masuk video clip siti masa muda2 dulu...ihihihihi ye ke kak..tp mcm lagu lain jekk...

pape pon....aku dh bleh layan lagu raya...tp berselang seli dgn lagu pop dan rock lain laa..kalu lagu raya semata..ada tak bergerak robot aku arini...muahahahahahaha.......