CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, October 19, 2005

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....apsal takleh tido niiiiii......dh berhari2 begini..bikin gila kepala hotak aku...apa masalah ni...golek ke kiri tak pejam...golek ke kanan tak lena...apa yg sudah terjadi ni...kenapa aku tak leh tidoooo...kenapa...mengapaaaa....esok baik aku gi jumpa doktor... pastu mintak ubat tido....bleh tak aaaa?????huuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuuu ngantok...penat dan aku mauuuu tidoooooooo...kang tak cukop tido kang...terjejas kecantikan dan keseksian mata aku......iskkkkk apa perlu aku lakukan ni........rendam kepala dlm air...atau minum susu dan milo....ataupon buat bodo jekkkkk.......aiyamaaaaaaaa.....mau titooonnnnnnnn.....sudah lama tidak dpt tidur yg berkualiti....mata penat giler....pepg pakai kontek lens..sure pedey2 mata... aduhhhhhh.....ke kene merempat kat umah bal....oh bal..sudikah kamu menerima diri ini.....