CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, October 25, 2005

(gambar hiasan)
kau yg bernama berk....
datang mengunjungi rumah kami satu persatu...
walaupun adakalanya tanpa mengetuk pintu...
ataupon memberi salam dahulu....
terus merempit masuk merempuh pintu...
kau bermula dengan nama "siapa aku"...
dialog cik ayam dan kucing mengetuk pintu hatiku...
aku mula teruja ingin tahu "siapa aku"

dari nick siapa aku...
berk pula menjadi pilihan hati mu...
kuasa sakti yg ada padamu...
membuatkan kau boleh mentransformkan dirimu..
kau juga memanggil org dgn memendekkan nama sesuka ati mu...
kemudian kreb pula menjadi pujaan hati mu...

namun itu suma tidak menghantui mindaku...
kerana apa yg lagi penting bagi ku....
siapakah kamu wahai berk aka siapa aku...
dan dimanakah kad raya yg kau kata ondewey tu...
siapakahhhhhhh kamuuuuu