CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 25, 2005

yea yea yea.............tenkiu M azlina

assalamualaikum..disini saya merakamkan setinggi2 penghargaan dan terima kasih kepada sahabat yg disayangi iaitu M Azlina binti Mislan kerana menghadiahkan saya sepasang kain sutera yg berwarna biru yg sangat cantik sekali....terima kasih banyak2...m aku sgt terharu.. tgh hari nk gi sekolah aku tgk dlm peti pos aku ada sampul surat yg bersetem nagano huhu aku rasa2...isi dlmnyer sgt lembut spt kain...dgn tangan yg terketar2 aku bukak sampul surat tuh..ya allah...sungguh aku tak sangka sama skali...huuuhuuu...sgt terharu...aku termenjerit tanpa suara sambil berjalan..sampai org yg kat dpn aku tertoleh2.....dgn suara yg tersekat2 aku tpon kak mila...huhuuhuhu terharu...sampai kelas aku tunjuk kat member korea china n jepun aku..sume ckp lawa...hihhihi.....tenkiu..sapa2 nk tgk hadiah aku sile lah ke album aku...nnt aku upload.....