CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, January 16, 2005

weekend yg bermakna

pada hari sabtu..kami tlh membuat persatuan geli2 kami sendiri iaitu persatuan puteri..hihi bukan apa..tgh boring2 tuh timbul plak cetusan idea nak wat persatuan puteri..xtvt 1st yg kitorg jalankan adalah membuat lawatan ke umah kak ina...hiihi lepas makan tgh hari dan solat asar kami(kak fuza saya n kak mila) menuju ke umah kak ina...sampai2 rupa2 family abg wan pon ada...heheh memain dgn anik..sampai tamo balik...aku pon memain dgn faisal..die ajar aku main daytona....hihi tp beginner jek laa..tak sampai tahap pro lagi..tuh pon terbalik2 keta..minum petang kami ialah cekodok dan bubur keladi serta labu..yummy2..lepak2 sambil makan2 sambil memain dgn adam n faisal...pastu kak ina ajak dinner...hihihi kami pon blajo cara2 membuat spegeti tanpa menggunakan instant sos yg besa kami pakai..hihiihi..sambil mendukung adam. kami blajo masak..hihihih pastu malam tuh sembang2 lagi..kami juga belajar cara2 membaca tapak tangan iaitu membaca karektor memasing..menurut apa yg kak ina ckp..aku ni jenis tak pk panjang pastu sekarang aku tgh memikirkan mengenai seorg jekkk pastu aku tak kisah kalau bakal pakwe aku tuh tak sehebat mana...pastu aku tak bape happy dgn apa ntah..pastu aku jump ke bende lain..pastu kesihatan aku maintain pastu childhood aku tak bape hepi mana hihihih tuh bukan ramalan masa depan yaaa..tuh cuma karektor atau apa yg aku alami skrg.. .hihihihi..sampai kak ina tahan tak kasi balik huhu maka sampai kol satu kami bersembang2 pastu...hihihi beshhhhh pastu tido umah kak ina...pastu pagi tuh kemas2 sambung main game dgn faisal...hihihihi..pastu brekfes pastu kemas2 balik..nyihihihi...lepas tuh singgah markyou beli telur n purin n ikan...kami pon menggodek buat kerokok lekor...shedappp wooooooo heheh sambung tgh aleeya maisara...pastu..skrg tgh kumpol mood esok nak sekolah..sambil melayan chekendoi tgh pms...tensen akibat dikongkong aweks die...ahahahaha