CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, January 24, 2005

selamat hari isnin

yeaaa aku kembali lg...saje suke2 rehat kjap dr tulih blog..sbb nk sambut raya(padahal tak buat pape pon) hihihi...erkk nk citer apa erkk..takde pape citer..cuma aku berehat utk buat research terhadap beberapa jurnal org2 lain....iyolah kan..bak kata mak aku lain padang lain belalang lain org lain jurnalnyer...

inilah titian perjalanan aku...kalau satu hari nnt blogspot kene tutup...terpaksalaa aku bukak balik diari aku yg dh berabuk tuh semula...haha ntah ada ntah tak khazanah tuh..hihihi

hari ini hari isnin..esok selasa..semlm ahad...dan tulat adalah khamis..hihihi..hari berganti hari namun nama aku ttp siti hajar dan nama abah aku ttp a rahman pastu nama arwah atuk aku ali..nama arwah moyang aku muhammad..tak berubah2..hihihi cuba bayangkan kalau nama kiter berubah mengikut hari...hihihi..sure aku bukan aku dan m takkan cakap i m who i am ... hahaha..dan nama durian akan berubah menjadi duri duri....hihihihi

sori laa beb ni edisi mabuk toyu..hihihi sori erkkk bukan apa...aku tgh mereng dan akan terus mereng dan akan memerengkan org2 disekeliling aku serta sume anak2 aku yg ada kat umah ni.. sori bon2 tom2 pooh chan dan sekalian beruang kat umah ni..umi korg mereng skrg di harap anda tak melaporkan ke jabatan kebajikan masyarakat yeeee...nnt korg kene masuk umah anak yatim plak siannnn umi takdak kawan...hihihih