CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 11, 2005

nyahahahahahah

hoyeeee...suke2....memandangkan arini aku tlh bukak buku baru...maka aku dgn sesuka hati tlh menukar balik skin blog aku...tp sayang...yg numb nyer layout tak bape cantek..so aku amik yg faint..tp guna lagu numb yg harus kasi kat aku kelmarin...kpd cek harussani...tenkiu kasi lagu yg besh even kene pukau bebanyak kali...nyahah kebal budak nih...tp sian...die mengalami kesaketan gigi...huhu gud luck arhhh praktikum kat sana....

apa2 pon arini aku masih bangang..terasa kekuatan menyelinap segenap rongga badan teddy bear aku...sampai aku terasa nak gitu2 tp aku gagal buat...nyahahahah...malangnyer aku tertewas arini..takpa khamis set up perjalanan idup baru..aku kene idop utk menghidopkan org2 disekeliling aku....

kepada sapa2 yg terasa kat entry aku arituh...sori arhhh..aku emosional..tp bagos gak korg terasa...at least korg rasa saket hati....muahahahahha....

kali ini aku nak bersikap kejam..dan kuang ajor laaa sket...mengambik iktibar blog faizalfarah...muahahahah... sukati aku laaa.. blog aku password aku... ikut suka hati setan aku arhh nak buat apa pon.....muahahahaha....

kepada mereka2 yg selalu membantu aku tenkiu bebanyak...aku maleh nak citer kat org terdkt (i mean dlm nihon) maka aku memberi kudos kepada hasni n kak bump2 die kat jerman,mar kat uk serta sarah kat dlm kelas di uitm shah alam(die tgh buat presentation).. tenkiu so much
buat kengkawan yg kat nihon...(kecuali kak fuza kak mila ain n jue) heheheh sori arhh..korg tertinggal satu episode dlm idop aku..hikhikhik..kali ini aku takbley nak bersikap telus..kpd yg dok melepek kat umah aku masa winter arituh..sebenonye ada lagi lapisan di bawah lapisan no 1 tuh hehehe kalo korg nak tau sapa..bayo aku sorg 10 man...hahahahah

oklaaa aku berambos dulu..nak melakukan perkara wajib...muahhhhhhhhh