CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, January 20, 2005

marang kerapu kepunden marang sekeperrrrr

maka dgn ini aku tutup laaa kejap blog aku utk sesi membaik pulih blog...takdak lencongan yekkkkk...

selamat hari raya qurban....nyihihih korban mende erkk thn ni.. ke terkorban(ayat pekan) hahhaa

sempena hari raya aidil adha ni..aku nak mintak halal makan minum ke tertumbuk terpukul ke(tak sengaja) terngorat ke (tak sengaja ke erkk)ter gitu 2 ke...aahhahaah kot2 ada buat salah...mintak mahap abih2 laaaa...kot2 ada yg buat salah kat aku baik mintak mahap cecepat dgn aku nyihihihi mana tau kot2 makbul kata pekan tuh..terkorban aku dah tak sempat nak mintak mahap.....heheheheh

kepada kekasih2 hati dan jantung aku heheheh nak citer..
mlm td mimpi kekasih no 0.5(mak)...mak sgt baik dgn kiter mlm tadi...dh lew mak layan mcm puteri semlm..makan pon mak suap hehehe..mujo kakak dgn adik takdak kalau tak sure jeless...takde bebel2 mcm selalu...mintak mahap ye mak..selamat hari raya..
sorg lg kekasih no 0.5(abah) malam tadi nampak kejap jek muka abah..muka abah sgt bersih ..kiter pon mintak mahap bebanyak..selamat hari raya
along..tak sempat roh kiter jumpa along..alarm dh bunyi..sama gak nnt kiter carik mende2 yg besh utk wedding ko
angah...kang kiter balik ko jgn nak ketuk kiter...kiter tekeh kang.. ko plak kene blanje kiter
acik(aku lew tuh) acik mmg cun dan cute sepanjang masa..nyihihi(masuk lift..lift bergerak sendri)
alan...kiter byk gado dgn ko dr dulu sampai skrg..selamat hari raya kat spital bersama kaki besi yg baru...hahaha jd iron man maaa ..
amat...ko nnt dh dpt result spm ko jgn kabo kat kiter..hahah buat nyer cemerlang pokai kiter...weii ko tak kene pegi PLKN ke..pegi laa bley usha awek cun maaa...ahahahahah
azim...i luv u bebeh...dok bertapa kat muadzam tuh bebaik...stay ensem nnt kiter ajar cecara nak tekel awek yg ramai..baru glamer bleh dpt hadiah request yg byk2
afiq..ahahah masuk dok asrama bebaik..jgn kemproh sgt...memalukan akakmu yg cun ini ajaaa....kem slm kat cecekgu yg kenal lagi kiter.. besa laa kiter glamer zaman sek dulu..sume kenai...
kakak..ko jgn ngengada nak nangih2 maleh gi sekolah..kang ko buat dpn kiter siap arhh kiter kasi habuan..hahaha kalau ko tak berjaya diet kan kakak kiter tamo belikan gaun utk flower girl masa wedding along nyahahahah
adik.....adikkk yg beshhhh nnt kiter balik kiter main bola sepak sesama erkk...pastu gi pasar malam ngepau atuk farid..nyihihi..kejo kuda kat blakang umah..ehh salah..kuda yg kejo kiter kan adik kan...hihihi

selamat hari raya utk sume family aku..atuk ani,atuk mon,paklong maklong..mak ngah air itam..wak amir,mak pah,pak asim,makcik fauziah,mak milah pakdin,mak jam pak ali,mak jun uncle burn,che ani pak wan,mak ngah n pak ngah sg sibol,mak uda n pak uda redong, makcik la dgn uncle yaim,mak cu n pakcu,serta anak2 dan menantu2 dan cucu2 memasing(kantoi tak bape igt nama cousin2 n anak2 cousin aku)...selamat berkorban...

berkorban apa saja.....harta ataupon nyawa~lalalalaa~~~~