CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, January 02, 2005

hari ini

pada hari umur saya menjadi 22 tahun...saya bersama2 kawan2 saya iaitu lizo,tipah,dadi,aishah, chiputch,kak fuza,ayu,syiwi,dan ramai lagi tlh buat kenduri makan2 anjuran kak fuza..hikhikhik terima kasih kak fuza....saya juga dpt banyak hadiah dr kawan2 yg tersayang...
saya dpt handbag kaler kelabu dr ain..music box dr tikah,kosmetik t`estimo dr dadi chiputch aishah lizo tipah,mafla dr ayu, lilin dr jack,kad dr peanut,syampu n conditioner dr pekan n family,kek dr kak fuza n toda sensei, kuih dr dak2 gifu,winnie the pooh fuku bukuro dr nadiah n linda,lilo n stitch dr ima,bantal zebra dr syiwi n abg awie,jingsaw puzzle dr toda sensei,eskrem dr jue,hadiah doa senyuman dan kasih sayang dr beberapa insan...
terima kasih banyak2 ...hihihi semoga allah murahkan rezeki anda sume....