CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, June 25, 2004

takde idea nak tulih

memandangkan aku takde idea nk tulih apa utk arini..jadi aku meletakkan mende yg sorg kawan aku kasi tadi..aku takde laaa bape paham maksud emel ni..susah nak rikai..so sapa2 yg bleh nak terangkan kat aku sile berbuat demikian

SINTESIS SEORANG WANITA
Dia bukan bimbang
Cuma hatinya bersarang kasih
Dia bukan marah
Cuma mimpinya memukat rindu
Dia bukan malu
Cuma tabirnya masih ragu
Dia bukan cemburu
Cuma hatinya pelabuhan cinta
Dia bukan ingkar
Cuma rahsianya sedang mekar
Dia bukan mahal
Cuma hatinya berkuntum seni
Dia bukan sepi
Cuma difikrahnya mencitra cinta
Dia bukan mencari
Cuma didadanya berombak persoalan
Dia bukan meminta
Cuma dimatanya melukis harap
Dialah seorang WANITA
Tersirat dan tersurat....

dipetik dr,
-s.o-
hehehe senang jek keje kopi paste ni