CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, June 29, 2004

kepala ku bengkak

hua hua hua..hulahup...hulahup..hulalalalalhulahup..aloha..kuikuikui..otakku bengkak sekali..isk2 tenat dah ni..tatau apa aku nk isi kat program aku..nak buat kadai 5 nampak mcm senang..tapi kadai 4 tak siap lagi..org2 harapan aku pon mcm takde harapan jek..huahuahua..sedeynyeeee.. hihiihi burung2 berterbangan..mengelilingi kepala aku yg berserabaian..nak termuntah laa plak..sakitnye kepala..tapi bile shopping tak sakit kepala laa plak..huhuhu..peyek dah berbangga2 die nak balik mesia..siaplaa die..die dpt tiket aku sorokkan tiket balik die..hehehhe setan bertanduk..gile berat kepala aku...gi kelas ke tak ekk..nak termuntah dah ni..isk2 terkena sindrom programing..salah aku gak sapa soh wat programing dikala aku ada kelas lepas ni...kan dah sakit kepala..hihiihi..balik ke gi kelas ke..yg mana satu..hihiii hati setan kata balik..hati angel pon kata balik..kelas sensei tuh takbleh nak tido..mencucus dah kepala aku ni..hihihi alasan demi alasan direka nampaknye...yoshhh gambare gi kelas..manalah tau dapat rahmat dr ilahi..selesai prog aku..huhuhuhu..gambare nippon