CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, June 09, 2004

hayyie..ahaks..lepas test tadi balik dgn kak fuza..tgh2 tuh sensei die kol kata yg kak fuza dpt keje kat alps jengka..bestnye..nak keje jugak..ahaks pastu malam gi makan sushi hehehehe fariq blanje..doumo arigatou gozaimasu...ahaks...best2 lusa ada test digital kairo..huwaaaa..kene berusaha..nak keje kat alps mcm kak fuza...ahaks..bleh dok dgn mak ahaks...hehehhehe..hwuaaaa aku digosip..ntah angin tidak..aku digosipkan..hua hua aku nak buat pengakuan...maybe sbb aku menyepi kot..aku sebetulnye busy gak aaaa dgn chuukan even benkyou geli2..tapi serabai..dan tahap keserabaian aku sampai aku malas nak jumpa org.. kang org tgh seronot2 aku plak cuak2..tak best laaa kan...sbb tuh aku malas nak jumpa org..kekadang kiter pon ada juga jyu jikan utk memanjakan diri sendiri kan.. so aku mengambil langkah utk berkurung sahaja..nanti2 laaa..aku tau sume rindu kat aku..nanti ekk..minggu dpn kiter jumpe lagi keyyyyy