CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, June 09, 2004

hayyie..ahakss..sepanjang minggu kepala aku berpinar2..mata terpusing2..dah bertambah burung2 yg berterbangan di atas kepala...hahahhaha gilee pekse chukan mengalahkan kimatsu.... so far aku takde laaa berpuashati sgt dgn chuukan aku..kelmarin ada gengo riron punyer test..mmg kuyashi gile tapi apakan daya..semalam ada test keisanki system haa lagi laaa kanji dah laaa banyak..tulisan saiz kecik..mmg aku tak suka pesen tulisan mcm tuh..masa buat tuh kepala dah banyak bintang..ntah2 zuhrah pon buat lintasan hormat kat kepala aku..idung dah berasap mcm naga..dan semalam jugak aku memontengkan kelas algorithm ron dan daisugaku semata2 kerana keisanki ni..ahaks alasan nak sedapkan hati...tak brape puas hati tapi kire owait laaa jugak kottttttt..peh tuh arini ada peace and gender punyer test ntah pape laaa sensei ni nak test jugak...lepas tuh butsuri gaku ensyu..ahaks tak stadi lagi..buat homework die pon separa berasap idung..ntah2 buat test mau berapi idung..semalam sempat gak aaa sembang2 dgn kak mila..aiseyy itosan dah ckp aku pelik..alaaa lek aaa itosan tau rindu kat aku..tapi aku mmg malas nak jumpa org saikin..malas nak jumpa org dgn keadaan serabut dan tak terurus..nanti mengganggu mood org lain...pastu lusa plak aku ada test digital kairo...ahaks..suka subjek ni tapi selalu terkeliru2.isk2 apa nak jadi ni...ahaks..pape pon gambarou...tak lepas chuukan aku pulun kimatsu..ahaks..mampukah aku??...yosh yakin boleh..rakan muda.. ahaks