CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, June 21, 2004

hayyie..hehehhe arini ntah apalaa kene dgn aku..pegi kelas awal2 pagi tapi kelas plak takde..hehehhe papelaaa..angin kuat gile arini..semalam taifu melanda tapi alhamdulillah takde laaa hujan gila2...masa prog ensyu tadi heheh tetiba aku beraksi cemerlang dpn takasima..hahahhahaha sume soklan bleh dijawab dgn yakin dan separa betul..hahah janji aku jawab..apsal mata aku kelat jek ekk...sure terlebih tido ni..muahahah penat weekend ni..padahal bukan wat mende2 pon..malam jumaat tunggu kehadiran tetamu2 tercayang..heh pastu melagha..iskk takbleh kabo...mengganggu hak peribadi kaum wanita oita..hahahhaha sabtu takde wat mende2 tapi best sabtu sbb mula2 emy masak nasi ayam...ilang kempunan jaja...arigatou emy..pastu bersiap sedia sbb nak gi dinner malam tuh..muahahahah bestnye dinner ni yg aku paling suka adalah sume gambo yg aku amik cemerlang giler..tp oleh kerana perut ku beso so malam tuh lepas dinner kitorg makan balik..kali ni sepesel sbb azi yg masak..ayam masak kicap..punyer aaaa tak sedap sampai licin kuali...pastu pagi ahad..emy dan azi sekali lagi menggegarkan dapur aku dgn masakan nasi lemak dan nasi goreng kuali namanya..ahahahhaa best2..brekfest cum lunch...panas gile semalam so takbleh nak anto emy balik ..sorry..heheheh pastu tido..ahahahahaa..malam jaga sat pastu sambung tido..sampai pagi tadi..hhahahahhahaa..papelaaaa..arini tatau apa yg bakal terjadi tapi harap2nye takde masalah yg berat2 melanda diri