CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, June 28, 2004

bertemu berpisah kerana-Nya

dibumi ini kita ditemukan,
satu arah satu perjuangan,
satu akidah satu pegangan,
asasnya terjalin ikatan,
ukhwah fillah tidak kan musnah,
walaupon ombak walau badai mendesah,
tautan erat tak mungkin patah...
bertemu berpisah hanya kerana-Nya semata,
redha Allah kita cari,
moga2 kita kan dirahmati,
dgn niat yg suci,
bertemu kembali di negeri abadi....
hehehe mmg lumrah alam kan..setiap pertemuan sure akan ada perpisahan..huhuhu..nk wat camne..sedey mcm mana pon..susah mcm mana pon..kalau tlh ditakdirkan perpisahan antara kita dan dia..tiada siapa bleh menghalang..aku berharap..perpisahan pada ari ini bukanlah suatu perpisahan yg abadi..aku berdoa suatu hari nanti..aku dan dia akan bertemu jua walau dimana kami berada walau dlm apa jua keadaan sekalipon..die pernah kasi msg...[kita kawan baik tapi jarang jumpa,tapi kita kene janji walau apa terjadi kita akan kawan sampai bila2]..msg kat hp nokia..hehehehhehe ada 2 teddy bear cute dlm msg tuh...
citer arini

takde pa mende yg menarik..pi sek..skrg ni pon dok kat ryugakusei gakari..malas laa plak nak balik...kalau balik sure tak dtg utk kelas fujita sensei..huhu..pemalas nye tuhan saje je yg tau...terasa ingin ku print satu ayat dr teman tersayang dan ingin ku tampalkan kat segenap tempat...tapi takde guna kalau aku tak tampal ayat tuh kat hati.. kan semuanya bermula dgn niat..bak lagu rohana jalil...NIAT YANG IKHLAS LETAKNYA DI HATI hhehheheheheh..bleh teringat plak lagu rohana jalil..oklaaa kang malam2 kang aku sambung lagi..mcm makin jiwang jek blog aku..ni pengaruh emy dgn azi laaa ni...mempengaruhi aku ni...isk2 (ToT)