CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, June 24, 2004

pertama kali tulis dlm lab

hayyie..nampaknye inilah pertama kali aku tulih blog dlm lab..hehehe saje jek bosannye dok tulih programing..ntahlaaa kekadang aku terasa paham mende alah programing ni..kejap2 aku blurr..oh tidakkk lepas ni ada kelas mc bean..well2 kene masuk kelas die laa arini..dah lama benor aku monteng kelas atuk ni..ahhahaha..arini cuaca ujan renyai2 alhamdulillah..sekurang2 nya ujan menjadikan suasana sejuk dan nyaman..hehehehe..teruja tgk bdk blakang aku main tetris..heheh bile laa agaknya fariq nak pinjam kan kat aku xbox die..bleh main tetris..susah2 kang aku gi beli xbox satu..heheh bleh fight dgn kak fuza..susahnye soklan programing ni..aku terasa macam nak patah leher berfikir sambil menelengkan kepala..konon2 berfikir dgn mendalam laaa..syok dgr nihonjin menerangkan kat kawan diorg..semalam masa alghorithm aku dpt sensei baru..ito sensei ganti dgn nakashima sensei..best gile nakashima sensei..yappari,ito sensei tak sesuai dgn jiwa aku...alamak dah kene gi kelas kejap lagi aku sambung tulih