CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, July 16, 2007

hiiii..salamz hari isnin.. harap2 takde sapa merabak meroyan dgn aku pagi td sebab aku tak apdet blog mlm tadik.. hahah tido awal beb.. tatau penat semcm jeks.. nak citer apa erkkkk

***********************************************************************

chapter 1 (dugaan idop)

saikin ni aku sgt2 mengerah tenaga aku utk setelkan sumer mende.. idop ni bukan sesuatu yg mudah.. tak semestinya tgk org tuh asyik ketawa.. atau org tuh rileks takde kelas yg byk, hidupnya adalah mudah. owhhh tidak2..idup ini tak semudah bermimpi.. even mimpi pon susah.. inikan pula nak idop.. tp alhamdulillah.. setel sikit2 laa.. nak setel sekali gus mmg tak mampu.. yukkuri2... mmg penat dan sakit.. tp biler dah setel satu2 bleh aaa redakan kepenatan itu dgn melakukan senaman ringan..
yoshhh marilah berusaha...

****************************************************************************

chapter 2 (tension baca cerpen)

aku baca cerpen. aku benci citer cerpen camni.. bebalik citer psl bekas awek meroyan sbb balak kawen dgn org lain...pastu ugut2 nak hancurkan umah tangga diorg apa sumer. sanggup nak bermadu laa hape laa.. aiyohhhhhh... aku sakit ati btoi..sbb aku meletakkan diri aku kat tempat heroin tuh...eii sakit ati laa.. kalo jadik dlm real life.. aku bunuh betina2 yg nak kaco laki aku.. wahhahahaha.. g aa carik jantan lain... nyebokkk ajekkkkkkkk

ayahh aku nak g berak sat.. tata dulu