CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, July 23, 2007

hai sumer..slamat hari isnin.. kali ni tak sure nak taip panjang2 ke tanak.. tgklaa nnt apa yg dah terjadik

******************************************************************
chapter 1(ensyushitsu)

di bangunan chino johou ni ada satu bilek kompiter yg mana aku menghabiskan masa 1 n 2 nen ku disini hampir setiap hari2 biasa dr pagi sampai 10 malam..dedulu kompiuter die sepam gak laa.. tak seronok.. cuma bleh berym shj.. tp stat tawon lepas die da tukar pc yg baru. dan dgn jaringan internet yg laju. aku sure kak puza cemburu kalo aku bgtau yg kat ensyushitsu ni bleh layan youtube.. hak hak hak.. pasni nk dok sini selalu laa.. dah laa ekon kuat giler.. jimat bil letrik (ups sejak bile aku berkire pasal bil letrik ni)... dahlaa tadek org.. ermm bawak earphone n lalalala...

******************************************************************

chapter 2(aku dan kawan baito)

kawan2 baito aku sememangnya sgt open lebih2 lagi biler ckp hal2 sex ini..ye laa org jepon + filipina + china..tapi bun chan tak pernah laie laa ckp hal2 ni dgn aku.. i bet she`s still suci.. hak hak hak..but biler citer2 hal cam ni aku mendpt satu pengajaran yg aku rasa korg sendiri pon tahu..

diorg ty aku penah main tak..aku ckp seblom kawen takleh main.. kiss pon tak penah.. pegang2 pon takleh sebenonyer (tapi..huhu )dorg ty bile boleh.. aku ckp laa after kawen terus boleh.. pastu diorg ty.. bile kamu nak kawen.. aku ckp laa paling cpt lagi 3 tawon..sumer org terkejut lantas menjerit2 kecil.. kalo kitorg mmg takleh sabar,kata diorg.. 2 bulan tak dpt leh giler kata mereka lagi..diorg ckp aku hebat kerana mampu menahan napsu.. wahahaha giler tak.. hampir sumer mcm tuh.. yg muka skema2 pon ckp mende yg sama

TETAPI......................

dikalangan diorg2 ni ada seorg bdk yg mmg up to date giler fashion die..dikalangan bdk2 baito beliaulah paling seksi.. abes sume lurah ditayangnya.. cantik dsb...

namun begitu........

beliaulah satu2nyer bdk tempat baito aku yg masih virgin. beliau ckp mmg masyarakat skrg tak kisah kalo tak virgin atau tak. tapi famili die kisah dan dia sendiri nak teruskan tradisi famili die.. buat after kawen..dan die takde xperience langsung2 hal2 ecchi ni...

dan inilah pengajarannya.. dun judge book by its cover.. kalo korg tgk bdk pompuan tuh sure korg pon ckp die dah barai (jika berdasarkan gaya penampilan dia).. begitu jugak idop kat dunia ni.. malas nak kupas pepanjang..korg sendiri tau kan.. tak semestinnya berjubah berserban bersegala2nya adalah seorg yg baik.. dan tak semestinya terdedah2 itu seorg yg jahat.. mungkin yg bertutup tuh baik dr segi penampilan tp fail kat tempat lain.. mungkin yg terdedah2 itu fail dr segi penampilan tp baik di tempat lain.. namun sapa kita utk menghukum sesorg berdasarkan kulitnya sahaja.get to know each other dan mulalah mencari titik keserasian..jika betul org tuh boleh dibuat kawan... maka berkawanlah.. jika org itu jenis kawan makan kawan.. kita makan dia dulu seblom dia makan kita..huhu merapu dah ni...

************************************************************

chapter 3(bihun sup)

aku tetibe terpk menu daigakusai.. wahahaha amacam cemerlang tak otak aku.. dkt2 nk pekse ni mcm2 mende yg dipk.. hak hak hak..aku rasa menu bihun sup macam sesuai laa dijual di daigakusai.. buat sup ayam.. tp ayam goreng n carik2kan isi dia.. pastu letak toge,sawi,daun sup dan bawang gureng,isi ayam yg dah dicarik2kan.. pastu curah sup.. bihun lak rebus dulu..so masa nak jual tuh renehkan sup dgn api yg perlahan agar ia keep warm.. pastu masa org nk beli..cekut2 mee sikit dgn aksesori.. pastu curahkan sup.. sediakan serbuk cili.. hurmm mudah kan kan kan...kalo bihun mahal n ssh nak dibeli.. ganti aja dgn mee kuning.. hak hak hak..

tinginnyer nak makan soto.. yummy2...shedappp...

**********************************************************

chapter 4(okubo sensei)

skrg aku tgh tgk okubo sensei(sensei kesayangan bal dgn mas) tgh jalan kt luar bangunan chino pastu stop sambil buat aksi tgh pukul bola golf...aduii laa sian sensei ni.. mmg kempunan nak main golf.. bal dgn mas silalah kasik pamplet pelancongan golf dimelesie ...soh laa beliau g bercoti sambil main golf kat sana..

sabtu lepas jumpe laie okubo sensei dgn wife nyer.. diorg beli barangan letrik kat tokiwa.. pastu turun kat B1..yg comelnyer.. hak hak hak.. memula diorg jalan seiring pastu bini dia stop n pilih2 roti n terus beratur utk bayo without sound apa2 kat asben dia.. yg okubo sensei ni plak bajet bini dia ada kat sebelah sambil terus jalan n menonong kat tempat bento.. pastu ckp sorg2 nk beli bento.. paling2 blakang tgk bini dia takde.. rupanya bini dia tgh beli roti.. aku yg ada kat tempat roti kosong ni tergelak sorg2.. comel btoi muka dia bengang sbb bini dia tinggalkan dia sorg2.. hak hak hak..okubo sensei ni mmg comel org nyer.. bini die tinggi sikit dr beliau.. hihihihi.. murah rejeki bak kata org jawa...

***********************************************************************************

chapter 5 (no idea)

kan da ckp tadek idea dah... uhuhuhuhuh maka aku gostan kan diri aku stakat ini.. slmt pekse deih....

*******************************************************************