CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, July 19, 2007

dear my readers(ye ye jek jadikkan ianya plural)
ada beberapa pengumuman yg saya ingin buat skrg.. uhuk2 test2 1 2 3...

1) brg siapa yg mail kat hp saya tidak akan mendpt balasannya.jika sebarang mel pemberitahuan mahu dibuat bolehlah dihantar kpd hp saya.. tetapi kepada sebarang soalan yg dikemukakan adalah tidak akan dijawab. begitu jua dgn miscall yg dibuat tidak akan mendpt sebarang panggilan balas. maka anda hendaklah menelefon sehingga saya menjawab panggilan anda.

2)kepada yg ajak saya potong rambut pada bulan 8 ni.. mahapkan saya kerana terpaksa menolak ajakan saudara/i. ini disebabkan oleh kekasih saya tidak membenarkan saya memotong rambut. memandangkan saya berazam untuk menjadi kekasih sejati saya kene akur terhadap arahan drpd kekasih saya. maafkan saya

3)internet umah saya dah mcm lip lap lip lap lampu hari raya. jadi ada masanya internet itu terputus. maka sukacita saya maklumkan disini saya akan susah untuk dihubungi dalam masa beberapa minggu sebelum bulan 8 menjelma. kepada yg merindui saya silalah menelefon dan menetapkan janji temu agar kita boleh melepaskan rindu yg terpendam di hati ini.. hik hik hik (tetibe terasa nak muntah)

4) bulan august ini saya akan berpindah ke daigaku kisyukusya. bilik no 208.maka sudi2lah menjenguk saya disana. saya jua meminta jasa baik anda2 semua bagi menolong mengangkat barang2an saya. kasihanilah saya yg sebatang kara(ermm besar sikit dr kara) ini (*'_'*)

5) mungkin saya akan bersikap dingin terutama sekali apabila tidor saya diganggu dgn panggilan telefon yg bertanyakan soalan yg nonsense.. jadi silalah jgn terasa hati pabila saya bersikap dingin terhadap anda di telefon. sejak kebelakangan ini saya kurang rehat dan sering tidak mendapat kenikmatan tidur yg hakiki.keletihan yg menghantui fizikal saya akan turut mempengaruhi emosi saya. harap maaf sekiranya saya bersikap dingin terhadap anda..

6)saya ingin mengucapkan selamat sambut shiken kepada diri sendiri.. u can do it.. yosh2 yoshhhhhhh berusahalah.. i know u can do it.. lalalalla

7) jgn tanya apa yg aku nak buat cuti natsu ni. jika anda tidak mahu mendapat jawapan yg menyakitkan hati anda, saya merayu jgnlah tanya apa yg akan saya lakukan cuti natsu ini.lalalalalalala yg pasti aku takkan kawen lari ataupun g mekah pada coti natsu ini.. so jgnlaa risau2 nak tanya apa plan natsu aku.. kalian usah pedulikkan diri ku lagi. pergilah kalian berlibur dgn liburan2 yg kalian sukai. ihihihi

apa laie nak umumkan erk.. uhummmm tadek kots.. itu sahaja setakat ini. aku chow shin chi dulushhh.. tata titis tutus totos