CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 20, 2005

haio haio haio

pepagi lagi dlm kol 6 lebih...berlaku ayunan masa aku nak sambung titon balik...hahah lembut jeksss igt apa...rupa2 ada jishin (gegaran bumi)...rupa2 fukuoka dilanda gempa bumi lg sekuat 5 darjah...kire tempat aku kene tempias2 sikit laaa...iihiks...

hmmmmmmmmmmm tarak idea aaa nak ngarut...tp arini beberapa kali aku tlh memalukan diri sendiri...masa kelas data base ensyu...terlupa nak bawak buku teks...share arhh dgn sorg minah nih...hhahah tanpa disedari aku tlh menghartabendakan buku teks die sampai die kene pinjam kat org sebelah die...pastu plak kat keijiban(notice board) aku tertego kohai 2 nen dak jpn gaks...haahahahaha die terpinga2 melihat sorg dak cantik tlh menegur die...pastu masuk seikyou amek tray nak amek food...skali cek2 beg rupanyer aku tertinggal purse..mujo tak amek lg food... maluuuuu siottttttttttt...dah kene letak balik tray...huuhuuu....pastu masa eksperimen.. aku telah...............................(utk bacaan mereka2 yg berkenaan shj).....nak tau kisah selanjutnyer sile laaa msg aku...tp better takyah...hahahaha....

aduhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh terasa pinggan ditampal kat muka... malu seyyyyy (*^_^*)