CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, April 04, 2005

ermmm nak tulih gapo dio eekkk...baru lps dgr anugerah bintang popular...erhmmm tahniah siti norhaliza..kejayaan siti norhaliza adalah kejayaan semua siti2 didunia ini hahahahaha... keturunan siti yg best...saya pon siti gaks hehehehehe....

ermmm takde idea menarik laa...dh lama tak selak artikel2 menarik...lg pon tgh addict dgn hlovate nyer citer...kpd hlovate...walau dimana anda berada saya doakan agar awak masih meneruskan karya awak....tulun laa upload dgn segera krn saya dh tak lalu nak tido,tak lena nak makan....mengenangkan hasil karya awak...

nk citer pasal apa yaar...jerawat?resdung?atau pon kerengsaan kulit???hahaha abaikan..tuh hanyalah tempelan belaka..tp kalau dh byk sgt tertempel susah gak kan kan kan....

hmmm..hmm lagi...aku tido laa mcm gini..takde idea nak merapu...
oklaaa... sto dormendo ora... ahahahahaa aku trenslet jadi cenggitu...maknanya saya tgh tido... oyasumi eberibadi....muah muah..sayang anda semua dari dulu kini n selamanyer(sbb dr fadzillah kate kiter kene ckp kat org yg kiter sayang yg kiter sayangkan die)