CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, April 26, 2005

hai hai hai......sudah lama aku tak menaip kat sini...ahaks...
apa erkk nak citer...skrg tgh layan farah fauzana in da house...ihiks..saikin suke dgr topik pagi era..topik paling lawak arhh..kire bleh laa jadi pemula hari2 aku...cepatlaa jumaat..takyah jumaat..khamis pon ok gaks..pastu jumaat coti...nyahahahah..suke part coti2 ini...ihiks.. next week golden week..hmmm tp isnin cuma satu kelas jek yg kyukou...kelas lain full house...ihiks.. tarapapa...it`s ok..

arini ada masa belek2 site kegemaran...n tertarik dgn ayat ini

Berkata Imam Nawawi:
"Aku menyintaimu kerana agama yang ada padamu, jika kau hilangkan agama dlm dirimu, hilanglah cintaku padamu"

DisakitkanNya kita sekejap tapi cepat-cepat disembuhkan semula kerana cintaNya, disusahkan sedikit agar insaf, namun segera disenangkan semula. Itulah belaianNya. Dimarahkan juga kadang-kadang kerana sayang,namun tidak lama kerana kasihNya. Dipohon-pohon kepadaNya, untuk meminta itu dan ini,Tuhan amat melayani hambaNya, tapi si hamba tidak peduli langsung!

ALLAH did not promise that life would be easy,but HE did promise to go with you..every step of your life,with HIM by your side..

ada iras2 ayat pesanan sorg member aku...may He always in our heart...

hmmmmmmmm......

angah aku ckp kat umah kitorg skrg dah ada jiran baru...ihiks...pastu pemandangan kat umah kitorg dh indah berseri2...especially masa cuti dak2 uni...hikhikhik..ni yg gua terasa nak menikmati keindahan pemandangan umah ataih bukit di jengka 13 nih...ahahaha...wess angah..skrg gua adalah lu punya rival...lu jangan nak ngade2 potong trip gua..hahahah..besh woman wins...hahahha...

ngarut2..oklaaa beb..gua blah dulu...chiowzaaaa....