CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 21, 2005

citer arini...setelah dipakse2 oleh bal dgn mas...maka aku join laa diorg masuk kelas ekonomi kesatuan eropah....ahahaha mujo cikgu die ugly but nice to see...oklaaa...boring tak bape nak mampos...ahahah tp ntah laaa...aku rasa mcm nak penyepak sorg mamat san francisco.. eiii hati aku mmg bagai dirasuk2 utk menyepak die...aku takot satu hari nnt aku TERsepak die..huwaaa mintak dijauhkan...apalaaa dosa die kat aku...tp aku bajet kalo korg jumpe n nampak die pon korg akan rasa mende yg sama...ihihihih..walaopon die tak bersalah terhadap korg...

td bincang2 pasal program soccer taikai kat saga...ehmmm..teringat kisah last year nyer golden week...biler aku kene tinggal sorg2 kat dai..sume org gi tokyo..pastu tunggu member2 sampai sini...ramai gilak turun ke oita...pastu jd meriah gilak dgn member2....racing dgn keta yg fariq drive masa on da way ke kita kyu...jumpe kengkawan kat kita kyushu...dan byk lagi...paling manis biler berjaya bawak balik piala pusingan ke oita...terasa berbaloi terpekik2 tepi padang... ihiks...harap2 keseronokkan itu berulang kembali...

esok takde kelas...tp kene pi skul...ahaks...saje jek tunjok rajin...hihihii...oklaaa nak titon chiowzaaa