CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, February 02, 2005

sepanjang hari.....

sejukkk walaupon matahari memancar terik...malam tadi aku berdoa...andai esok matahari bersinar semoga sinarannyer meresap ke jiwa ini...agar sume kekuatan dan keyakinan dikembalikan spt selalu...tp awal2 pagi lagi dh tercarik pasal dgn org..huwa huwa huwa huwa

ehmmmmm.......dugaan pertama arini masa nak buang mesin basuh.. huuhuu gugur jantung aku biler kene tambah duit lagi sen yen....aduhhhh...pastu gi bayo duit umah..cuak gak takut gagal..hihihi alhamdulillah bley buat proses dgn senang jekk...pastu bayo duit ayam..sebetuinyer aku ni nigate bab2 furikomi duit ni...hahahah tuh sbb aku kalau dgr word furikomi...terus hormon aku bercampur gaul menjadi nasi ambeng...pastu gi isi perut kat seikyou..hahah satu pembaharuan yg aku dh bley makan sorg2 kat seikyou....pastu cek tiket ke M****** huuhuuu cekik tulang btoi seikyou sekolah...bapok mahainyer...pastu seterusnyer aku kumpol kekuatan nak gi buat kad utang...huuuhuuu...terputar2 kat dpn ofis baru aku ketuk...mujo laaaa bley tanpa byk soal..hahahah..pastu anto report...hahaha buat prog..dh bley jikkou malangnyer aku tak paham mende...pastu lab bapok sejuk...ntah2 bdk ni pasang ekon..giler btoi..tak tahannn tangan aku beku...tak bawak glove...huuuuhuuuuu sejuk mmg luar besa...pastu gi everyone beli yogurt aloe vera....dgn jajan2 sket...pastu balik dok bawah selimut....makkkkkk sejukkkkkkkk

dan aku pon pening2 cipan skrg..huuuuhuuuuuuuuuuu nak bermanje..(T_T)