CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, February 17, 2005

abih pekse ke 6 tinggai lagi 5 papers yg perlu dikejo...hihihi lepak sat sambil melegakan pemikiran..nnt ptg lg ada lagi sebijik...aduhhhhh aku dh stat tak sedap idong...iyadaaa maka aku terus membeli gula2 vitamin c...bahaya gak wooo...oklaa aku dh nampak sensei aku maka dgn itu aku kene laaa blajo...gambaree ptg nanti..esok ada lg 2 pastu rabu dpn lg 2 pastu abih..tp sabtu nih nak gi tgk bola antara oita trinita dgn team dr korea dgr nye..tatau laaa utara ke selatan...hahahaha riadah2..merehatkan minda..dpt tiket free plak tuh..kalau untung baik bley dok kat vip seat...tp dpt seat besa pon alhamdulillah....sapa nak kasi tiket free beb...hehehhe wokeyy aku nak selak note..even pekse ptg ni bleh angkut buku satu library tp still susah kalau tak paham..nyihihihi...doakan aku kengkawan..semoga aku tak dihinggapi selsema...