CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, February 16, 2005

ohayou gozaimasu


blog jaja edisi pagi kembali lagi...heheheheh..saje jek buat entry pagi ni..sbb pening org umah atas main tengteng pagi2 bute ni...apa citer yekk..heheheh mimpi nadira dh bley meniarap malam tadi...tak sabo nak jumpa nadira weekend ni insya allah.....


pepagi kaco haruss edit pic... mamat tuh mmg giler gambo...tp hasil keje die berseni...tahniah2...pastu gado dgn joey...hahah pepagi dh gado..tatau apa sebab...hiihiihii takpa2 org kata gado2 bawa bahagia...kakaakaa tamo aku bahagia dgn ko joey...



heheh baru lps kak mila msg mintak kejutkan kol 7.30 sbb die ada 1 gen...dulu aku ada mintak tulun member emelkan pepagi...die dgn beshnyer soh aku kunci jam sendiri...mmglaa bley set alarm sendiri..tp kan...set alarm sendiri takkan bangunnyer..dgr tuh mmg dgr..tp tak bangun.. aku laa kan...kalau baca emel org swoh bangun insya allah aku akan bangkit even mengambil masa..kekadang tuh reply emel..bukan apa..nk ilangkan mamai...baru bley bingkas bangun... so pd org2 yg pernah anto emel or miskol bangun pagi tuh...arigatou bebanyak...satu or dua emel korg menyelamatkan sorg anak adam dr hanyut di subuh hari....lenkali emel lah lagi yarr..


tingin nk minum teh tarik(pengaruh itosan)..tp takdak teh yg halus tuh..teh boh songket perisa passion fruit ada laaa..agak2 bley tak buat teh tarik hehehhe...susu pekat ada...aku suke susu pekat kat nihon sbb ia ada dlm tin...dan ada juga dlm tiub mcm tiub ubat gigi..nnt aku amik gambo die erkkk...sgt menarik..mudah dibawa kemana2..nnt nk bawak balik arhh satu tiub.. nk tunjuk kat razi..heheheh...

apa ko ngarut ni jaja..hahaha org umah atas dh senyap...maka aku pon nak senyap gok...yoshhhh jumpa lg lenkali ...ZZZZzzzzzZZZZZZzzzzzz