CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, February 12, 2005

haihaihai


jaja kembali lagi...hihhi dlm usaha melawan ketidakselesaan dlm bdn nyer...kali ni aku tetiba terpk....hihihi pk mende geli2 jek..maleh nk berpk bende berat sbb aku rasa tak besh arini...


apa yg aku pkkan...aku tgh terpk..pesal laaa time aku tpon along aku kan...ckp dgn org lain ok...tp kalau ckp dgn mak sure line terputus..hehehehe..(satu pemikiran yg tak bley di terima pakai)


pastu aku terpk apsal angah aku ckp along ada seperais...pastu poyo2 soh aku tpon along...aku dgn penuh berusaha pegi membayo bil tpon n tpon along(sbb tpon aku kene ptg semlm sbb tak bayo lg)....pastu along ckp takde pape...angah memain...oitt org kampong..sapa jumpe angah aku tulun tekehkan kepala die 8 kali...


pastu aku terpk....apsal adik2 laki aku kecuali razi tak suke sembang dgn aku dlm tpon..huuhu tak patut btoi..diorg tak wendu ke kat acik diorg yg cun ini...hiihiihii...


tp last2 aku terpk...len org len cara die pamerkan kasih sayang...ada yg buat derkkk aja tp dlm ati sayang...ada yg meluahkan dgn kata2 n perbuatan....last2 aku rasa berbaloi gak gi bayo duit tpon..sekurang2nyer aku dgr suara mak tanya,ko pekabo.....(soalan yg asing dr mak abah aku) hihihihi...family aku ni jenih kasar dan jenis tak pamerkan kasih sayang..tp kat hati hanya kami jek yg tau..


tp sgt indah..apabila kasih sayang kita dihargai org tersayang...kan kan kan...heheheh suke2