CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, May 12, 2007

pagi2 sabtu yg sepoi2 bahasa ini.. aku terasa bersemangat menaip blog.. tapi tidak bersemangat utk bangun pagi...tapi mcm mana nak taip blog kalo tidak bangun pagi.. so aku pon bangun laa pagi dan taip blog..aneh btoi

tadi mimpi lelaki misteri... ihikss.. misteri sbb aku tak igt mimpi apa.. tp masih berlegar2 diruang kepala...puas aku berpk... tapi tetap tiada jawapannya..aneh btoi

dari semalam hati aku gedik2 gembira... takde apa yg membuatkan aku gembira.. tapi aku gembira..aku rasa otak aku telah merembeskan hormon gembira yg terlebih2 sehinggakan ketika aku berlari mengejar kereta api pon aku masih ketawa2 sendirian tanpa sebab musabab yg khusus...aneh btoi

tapi aku rasa letih laa hari ni.. semlm kedai sgt sibuk... abes sumer jualan dijual... sibuk giler sampai tak sempat nak kesat peluh.. tp prob sikit sbb taim sibuk.. sibuk giler.. pastu lengang takde org(masa ni laa bleh kesat peluh).. pastu org dtg ramai2.. sibuk balik...haishhh tp hubungan dgn kawan2 baito pon makin baik.. semlm berborak ttg hal2 kewanitaan.. hik hik hik... oklaa makin seronok.. tp arini ada kohai baru yg tamo ikot ckp org.. haishhhhhh bosannyerrrr

oklaa..mau sesiap g keje... tata dulu