CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 22, 2007

inilah kali pertama aku baca cerpen sambil terasa mual2 tekak dan otak.... hahaha jalan citernyer best.. ala2 cinta ipij gittew.. tapi frasa ayatnyer yg aku tarak tahan looo..

ni adalah ayat nya " melihat refleksi aku dari cermin,aku seperti tidak percaya yang aku kelihatan CANTIK memakai tudung labuh ini"... what the f*ck.. perasannnn siottttttttttttt.... hahahhahaha ni laa kali pertama penulis memuji diri sendiri di dlm cerpen buatan beliau.. mmglaaa cerpen tuh ko yg buat... tapi jangan lah menampakkan sgt yg ko ni perasan sendiri...

hak hak hak.. pastu bengang giler biler yg buat cerpen tapi tak abes.. (ihiks aku pon buat citer tak abes).. ni yg aku bengang gak.. pastu konon2 nak gelemer pastu ckp nk tutup blog sbb takde sapa yg baca.. bodoooooooooooooooooooooo piang... nampak sgt nak gelemer.. selaku penulis tegar yg berjiwa sastera (spt aku).. kita menulis bukan inginkan nama.. status dan pangkat.. kita menulis utk kepuasan peribadi..meluahkan angan2.. impian dan cita2 melalui kibod ataupon pena.. zaman skrg pakai kibod sbb senang nak save.. ni nak gelemer pastu buat ayat merendah diri..saya bukanlah seorg penulis.. cuma merapu di blog ini.. bla bla bla.. tulis citer lak yg syok sendiri.. wahhahahah..mmg lengkap satu pakej...

pastu, ada gak penulis2 enovel ni buat cerpen yg kejam nak mampos..aku rasa dlm real life takde laaa org yg amat2 menderita spt itu.. mungkin ada tapi takde sekejam itu.. aku pernah TER(tak sengaja) baca satu cerpen.. panjang giler..aku abeskan masa cuti aku selama 2 hari baca citer dia.. mmg nasib yg menimpa heroin itu kejam yg melebihi kekejaman hitler..kalo difikirkan logiknyer.. mmg idop heroin tuh tak bahagia laa..dah laa panjang..jln citer kejam.. tp dek kerana aku ni pembaca setia aku pon bacalaaaa citer tuh.. dan yg amat kejam skali... biler endingnya diletakkan dlm edisi media cetak.. bodo giler...aku da delete dan tak igt tajuk citer tuh apa.. kalo aku jumpe..aku akan hasut korg supaya jgn beli dan jgn baca...melampau giler citernyer..

maka aku bertekad..lenkali bebila aku tulis cerpen.. aku akan tulis cerpen yg penuh kegembiraan... hepiii jekk.. hihihi
tapi biler laa kisah abg taufufa ni akan berakhir...takde idola laaa... bosan btoi