CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, May 25, 2007

slamat hari jumaat kepada anda semua.. saya tgh layan manjalara skrg... hahaha sakit ati laa tgk citer ni... sbb saya mmg anti climax org nyer.. hik hik hik.. pastu sakit ati tgk citer emil emilda..sakit ati tgk emil hak hak hak.. aku kalo dpt laki mcm emil tu mmg sakit jiwa laaa...

semlm borak dgn mak aku..hik hik hik, pastu dgr adik aku melaung

mak : adik ckp die dpt no 3 masa ujian sekolah agama
acik: owh yeke..
mak : adik ckp die nak hadiah.
acik: haaa aduiii adiah apa lakkk (aku da tepok dahi)

pastu aku dgr adik melaung dr belakang
adik: mak takpelah kalo acik tak de duit..soh die tepok tangan jek utk kiter..

ahahahha aku dah gelak giler... adui laa adikku.. nak wat cemana akak ko ni miskin takde duit nak kasik adiah.. kasik tepokan yg gemuruh jek yg die mintak.. baguslah adik aku tu.. mmg memahami..

hik hik hik.. kejam laa citer manjalara.. tapi layannn zassssssssssss