CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, May 17, 2007

untuk tempoh 2 hari aku tertelan listerene.. alaa ubat kumur seblom gosok gigi.. semlm tertelan sikit jek.. arini tertelan byk.. muntah2 aku jadiknyer..

angin kuat berpintal2 menderu2 meniup umah aku yg dibina pada tahun 1970an.. bergoyang2 bergegar2... tapi takleh lawan dentuman dinding yg dibuat oleh jiran aku semlm apabila beliau dan kawan lelaki beliau yg pada mulanya berborak2.. kemudian diam dan senyap.. yg kedengaran cuma bunyi dinding dum dam dum dam..(apa agaknya diorg buat.. hurmm menumbuk sambal belacan agaknyer)

selamat kembali ke alam blog kepada kak puza yg kelupaan paswed n username seblom ini.. selamat hari guru..semlm mak aku citer..along aku dpt kepek pisang sbg adiah hari guru dr muridnyer.. n dpt byk kuih muih n kek dan buah2an.. ni yg aku jeles ni..

oklaaa..mau baring2 sementer... mabuk laie.....