CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 18, 2007

tadi borak dgn abah.. hemoh2 bapak ku yg baru memiliki motorola razor... disms nyer aku sampai 3 kali.. kui kui kui... hape2 bapak.. asalkan kamu bahagia.. dpt kuliah pemakanan sihat drpd bonda ku.. bingit tinge bile die dpt tau berat badan aku *5kg (0<* <9) korg isi laa sendiri * tuh erkkk... miahahahah

mcm2 berlaku dlm diri aku.. sampai aku tertanya2 bila laa nyawa aku nak dicabut.. hak hak hak... tak tertanggung rasanya bahu ini dgn beban2 yg membukit...nk lari tapi entah kemana... nak bersembunyi tapi tiada arah tujuan... aku rasa fed up..aku terasa sesal.. aku terasa sakit dan peritnya...tahlaa...semoga aku dpt teruskan sisa2 idop aku ni..

yeahh kesat air mataaaa..... hak hak hak.. ada citer tak bape best

mak: angah ko da plan nak kawen tawon dpn..
aku: wahh best tuh.. nak kawen skali bleh tak??
mak: aa bleh2.. kalo ko nak kawen,mak skali kan ajek.. tp tawon dpn bulan doblas laa
aku: lambatnyerrrrrrrrrr... (hahaha gelak2 gatai)

wahhhhh even lom dpt green lite.. tp lampu kuning mcm dah dpt.. kui kui kui...lagi ada dialog getek dr ku dgn mak ku

mak: azim ni ha dok tanya2 mak.. mak takde mimpi apa2 ke pasal dia.. mak ckp mak mimpi kiter kenduri beso... ko pon cik, takde mimpi apa2 ke pasal si azim ni...
aku: ada kiter mimpi kene patuk ular... ahahahahaha
mak: AMBOIIIIIIIIIIIIIIIII....

ahahahahhhaaha...mcm obvious giler jek aku gatai nak kawen.. hahahahaha.. takde laaa wehh.. aku boring jekss.. buat lawak bodo di mlm hari... hak hak hak..

demooo..tawon dpn bulan doblas kaa (*^_^*)