CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, April 17, 2007

wahhh rajinnyer aku mengupdate blog.. hahahaha arini sekolah belah petang.. so pagi2 yg tak bape ceria ini marilah kita merapu di blog sendiri.. kpd yg da tutup blog tuh.. sila2 lah bukak blog anda yaaa....

hurmm apakah yg ingin aku citerkan di pagi2 ini... angin amat kuat menderu2 disini.. mmg sudah nampak perubahan musim yg ketara.. angin pusar menyelimuti seluruh daerah shikido ini..

aa sakit2 blakang ku ini.. kalo laaa sesapa leh pijakkan alangkah nikmatnya blakang ku ini.. hikkksss.. terasa mcm dah tua2 dah... aduiii laa... adakah aku patut mengakui yg aku udah tua sebenarnya...

tadik bukak blog pakcik mma... wahh citer2 pasal tempat makan fofular di melesie.. ampas btoi.. hikkkss rupe2nya aku dah pernah gi laaa kedai ikan bakar yg gelemer di pelabuhan klang.. cumanya aku tak makan ikan bakar laaa.. hikkksss makan pon memalu babi laie masa tuh... dgn penuh sopan santun aku menyuap makanan ibarat pengantin yg tgh makan biadap di kenduri kawennya.. hak hak hak.... owhhhhhhhhhhhhhh aku mau pulanggggggggggggggg..hopefully si dia masih suka melayan selera makanku ini...mau makan laksa shack.. mau makan ciken chop chop chop.. dsb.. AKU MAU MAKAN.....

tapi skrg aku makan spirulina jek lew.. hak hak hak.... tuh jek yg ada... oklew sumer.. aku nak sesiap g sekulah.. angin kuat menderu2 deria pendengaran aku.. adakah aku masih mampu mengayuh beskal ke sekulah... hurmmm

jyaa jumpe laie.. tata