CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, April 16, 2007

hailaaa biler tah nak sambung citer aku dan abg taufufa ittew... hikksss takde sumber inspirasi lew.. tuh yg takleh nak sambung tuh.. sementara tuh aku pon melompat2 dr blog ke blog utk mencarik sumber inspirasi... blog pilihan aku pastilah blog2 yg ada komen ttg af5... yeahahhhhhhh nampaknya seluruh bdk2 kat oita ni pon melayan af5... bukan setakat bdk pompuan malahan bdk2 laki yg otai2 pon layan gaks... tatau laa mui layan af ke tak...

hikss semlm ada sukaneka kat beppu... nampaknya yg belia wanita cuma aku dan liza... yg lain2 adalah ibu2. hurmm terkapar2 aku mencari idea bagaimanakah mau bersembang dgn kaum ibu.. memula aku senyum2 mendgr citer diorg.. citer pasal pinggan mangkuk sudu gerapu dan piuk belanga.. tambah sikit2 jeks... aduiiii cemana nih.... hikksss... terpaksa melalui revolusi dlm idopku.. so bal dgn mas.. cemana nih.. are you readyyyy??? hikkss

leh tak kalo mau jiwang2 sementer.. skrg tgh layan citer qabil kushry qabil igam.. hiikksss tetibe terasa mcm rindu kat sesorg.. uhuk2... mencucuk2 rasa hati ni.. aduiii..so far kesihatan dia alhamdulillah..semakin ok.. haiii makin blues lak rasanya biler tgk citer ni.. ampes btoi...mujur lew guitarman upload sikit jek citer tuh.. wahahhahaha...

oklew...mau g skull... tata dulu....