CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, May 26, 2006

tgh layan lagu kat blog esputeh.. eserehe btoi lagu2 die,.. mengancam giler... aku nk blik kampong.. nk balik kampongggggggggggggggggggggggggggggggg....

biler dgr lagu i believe in u... dendangan blog esputeh.. aku rasa ragu2.... die believe in me.. how come die leh bleh believe in me sedangkan me tak believe in my self..hurmm abaikan yg tak munapahang.. hahaha

apa yg aku sedang angankan skrg... aku soker berangan sementelahan pula berangan itu adalag percoma...

1) aku mau walk in closet ala2 mariah carey..die punyer closet da mcm kedai baju wong ah seng...baju digantung ikot kaler... ada baju yg banyak.. rak kasut sampai ke siling.. suar2 yg byk.. dan mcm2 lagi...

2) aku nak disolek oleh jurusolek profesyenel... nak merasa di solek.. pastu ada sessi photoshoot...warghhh harus aku menyertai pertandingan dewi remaja gittew

3) aku balik kampong sorg2 pastu takde sapa yg jemput aku.. pastu kat kampong lak ada kenduri sumer sedara mara suku sakat aku ada kat umah atok..pastu sampai kat dpn pintu umah atok..aku beri salam.. pastu sumer org menjerit kegumbirean tgk aku.. warghhh hepinyerrr..

4) aku kene kawen paksa *moker merah*.. wahahah...alaaa lek aa nama pon berangan...pastu masa tuh aku ada bf.. hahah pastu aku kene paksa kawen without tau yg bakal somi aku adalah boifren aku.. amacam.. kelles tak?? tapi usop selam dgn razak mohaideen dah cilok idea aku wat movie.. tarantula btoi...*still blushing*

5) apa lagi yg aku berangan erkk.. haa ni angan2 yg selalo aku gunapakai ketika aku buat keroje rumah... aku berangan aku seorg bibik.. hahahaha...ngok ngek kan aku.. tapi sukati aku laa.. nak berangan gak.. kekadang aku berangan aku seorang cinderella.. hahahahah kelles gittew...

6) dan aku selaloo berangan "along" aku akan muncul kembali.. dan menemani saat2 dlm idop2 aku seperti dolu2....*sigh*

hahahah itu hanya angan2.. aku mmg kuat berangan.. dolu2 sampai bleh ckp sorg2... hahaha tp sukati aku laa kan... mmg hobi aku berangan