CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, May 04, 2006

perjalanan perlawanan bola.. nampak dah mcm teratur.. alhamdulillah.. segalanya berjalan lancar.. dan mudah2an tiada masalah sampai kehabisannyer..cuma mintak korg2 sumer doakan supaya sabtu ni tak hujan.. tp maa nee.. masalah cuaca diluar bidang kuasa kita...
so far dah terasa debarannyer... masalah pahat berbunyi selepas umah siap tuh takleh nak elak laa..komfom akan ada punyer.. lg plak kalo penganjur nyer bernama OITA..
byk perkara2 geli2 yg aku ingin sebelum ketika dan selepas bola tuh....

sebelum....
aku nak sgt malam jumaat tuh kiter sumer kumpol2.. wat makan2 ala2 yasin.. dan ckp yoroshiku onegaishimasu utk sabtu..dan faitoooo ummphhh...makan2 kumpul semangat laa kirenyer ..makan2 utk mengelakkan stres.. tp aku tak yakin org akan setuju...sbbnyer sure mlm tuh dak2 laki kene tido awal.. sediakan diri utk berjuang di hari esoknyer...

ketika...
mcm idea apai...masa perasmian tuh.. kiter wat perasmian best2 punyer.. pasang lagu negaraku dgn lagu world cup ke.. we are the champion ke... pastu ade laa org potong2 riben kat piala pusingan yg gempak tak hengat..pastu suasana meriah yg best2 ketika di padang.. takde laaa mcm tgk tenis jek...senyap kepam suasana.. tp pasal pasang lagu2 ni.. aku yakin aku dgn apai jek setuju.. hahahaha... syoganai naa..

selepas....
nak ada majlis makan2.. otsukare punyer majlis... bbq ke mandi sungai ke..tp kene kuar duit sendiri kamo.. sbb azim ckp takleh amek untung..*sigh*...but kalo nak kire kan.. kene gaks amek dlm 1man 2 man.. kalo nak kire komakai kan.. duit minyak kete.. duit bil taipon sumer main burn jek.. patut ada pembalasan disitu.. dgn membuat bbq dan sukaneka ke.. tp penjaga kira2 ckp takle.. so takleh laaa...*sigh*

pape pon.. semoga taikai kali ni berjalan spt dicatat di dlm kertas..yg impian geli2 ni sekadar pemenuh blog jekkk... dah tua ni.. pemikiran pon tak series mana.asyik pk geli2 jekkk..maklum laa aku org tua... uhuk uhuk...