CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, May 13, 2006

apa yg aku fikirkan semenjak dua menjak ni..tah... heheheh aku sebenonyer dah takde idea nak tulis apa laaa....lagipon kehidupan aku sungguh sama jek hari2... takde apa yg menakjubkan berlaku... cuma beberapa perkara laa yg aku rasa sungguh menakjubkan

1) aku terasa aku semakin cantik.. tahlaaa... setiap kali aku merenung moker sendiri kat cermin tandas.. aku mendapati aku sangat cantik sekali...tapi bila aku pegi kat cermin bilik air tepi bilik melesie..aku akan mendapati aku sudah tidak cantik.. tp kalo bercermin kat toilet yg lain.. aku terasa aku sungguh cantik... menakjubkan bukan...

2) aku rasa bibir aku sungguh menarik skali.. setiap aku aku merenung muka sendiri sambil tersenyum.. baru aku tahu yg aku mempunyai bibir yg seksi dan menawan..namun apabila aku menempekkan lip gloss RMK yg baru aku beli..bibir ku setanding bibir hellie berry. setanding angelina jolie.. dan juga liz hurly....... baru aku tau kenapa azamiah dulu ckp die suke tgk bibir aku...hanim pon ckp mende yg sama.. ihihih

3) aku kini mempunyai skill membuatkan org marah kat aku.. aku dah pandai menyakitkan hati org dgn kata2 yg sungguh menyakitkan.. aku baca ayat aku sendiri pon aku sakit hati.. ahhahaha aku terasa sungguh takjub sekali..sesapa yg terasa nak disakiti hatinya silalah menegur aku dikala aku tgh menonton citer korea

4) aku berjaya melakonkan watak mak kiah dgn sungguh berkesan skali.. aku rasa kalau aku ditawarkan watak berlakon jadik makcik2 tepi longkang bersembang lepas beli ikan kat pek ah chai pon sure aku akan menerima pencalonan pelakon pembantu terbaik...bal pon akan serender dgn aku...

5)aku mempunyai kebolehan membuat beberapa perkara dlm masa yg sama..juga menggunakan pancaindera yg berbeza.. sebagai contoh, mata kiri ku merenung tv..mata kanan ku merenung komp, telinga kiri ku mendgr bunyi di tv..telinga kananku dilekapkan dgn headphone mendgr muzik..mulutku menyedut minuman dlm kotak...tangan kanan ku menaip di keyboard dan tangan kiri ku menaip pad2 nokia 6680 membalas sms... hebat tak aku??ini dinamakan menggunakan pancaindera dgn bermanfaat skali

6)last skali.. mmg tak disangkal lagi.. akulah PELAKON terhangat di pasaran... ihihihihi

sekian sessi utk kali ini.. harap korg terhibur hati