CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, May 01, 2006

hari ini saya dpt berita yg menyesakkan nafas saya.. oklaaa seblom saya berciter saya menyorot kembali perbualan saya dgn bal didlm bas...

saya : bal akak rasa nak balik natsu atau raya laa bal
bal : kenapa lak kak
saya : semlman akak berpk..akak suke sapa sebenonyer...biler pk pk pk... rupa2nyer akak suke kezen akak laaa... kitorg rapat dr kecik... last jumpe masa kak ana kawen.. dlm 4 tawon lepas... tetibe mcm tingat kat die... nak jumpe die...
bal : aaa ok laa tuh...

begitu laa lebih kurang dialog saya dgn bal...

mengenai kezen saya.. kitorg kalo balik kampong selalu member ber2.. ihihih die ensem laaa.. skrg ni jadik polis kat bandar tenggara... tgk gambo kat kad nama die masa abah die bawak kete die arituh.. kakkoi giler... saya teruja...seriesly saya sukekan sepupu saya.. sama spt saya suke abdul hadi dan izham...suke yg bukan suke suke....saya tak pernah jumpe die lagi selepas saya dtg sini..

kemudian tadi
mak : acik.. haa mak ngah nak buat kenduri bulan 6 ni...
saya: kenduri sapa...(saya dah tersentap)
mak : sahar.. die nak kawen....
saya : *diam sambil mengesat air mata*
mak : cik.. ko dgr tak
saya: aaalaaa bulan 6 org tak balik laa...
mak: aah.. kendurinyer bulan 6...

selepas tu adik saya nak ckp dgn saya.. cpt2 saya matikan talian... konon2 terputus...
selepas itu saya menelefon bal.. meluahkan kekeciwaan saya..bal tergamam...

dan skrg.. dgn rasminyer saya mengisytiharkan.. bahawa saya sedang kecewa....