CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, February 06, 2006

hoihhhh...selesai kontroversi yg melanda mak dan abah saya... baru sebentar tadi saya mendapat penjelasan drpd abah saya... begini kisahnya
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

kisah ini bermula ketika kenduri umah mak pah... ketika ini mak saya mengenen2kan mak *** dgn abg kpd cik amir (asben mak pah)...abg cik amir merupakan duda...

mak: aaa kire oklaa tuh kak ***...duda sama janda... nnt takde laa org nak marah

tiba2 ada plak sorg lg mak janda yg memandang serong terhadap kenyataan emak.. mak janda itu TERdgr spt mak saya spt marah mak wan krn rapat dgn abah saya... n menurut abah saya.. mak janda itu merupakan mak janda yg gedik yg jeles mengapakah mak wan yg menjadi pilihan abah saya... (wake wakarannn)

ada beberapa kes yg menjadikan kontroversi ni hangat...

kes 1 )ketika hari sukan abah saya dikehendaki membeli hadiah bersama2 mak *** dan beberapa org lg.. dah laa kembara tuh kecil.. yg nak pergi 5 org..nak ltk barang2 kat mane...

abah: ***, susah2 sgt kiter gi berdua jek laaa.... <--- statement ini dijadikan modal oleh mak *** utk menguatkan sangkaan yg abah saya menyukai mak ***....

kes 2) abah berpakat dgn cik rahmat utk melihat reaksi mak *** ketika abah meminta mak *** berhias dan memakai pakaian yg cantik... mak *** kelihatan sungguh murung dan tak bermaya semenjak kematian suami nya... sedangkan mak *** merupakan ketua pertubuhan wanita di jengka.. dan ma *** kene tunjukkan imej yg baik... selepas tuh mak *** pun membuat kesimpulan yg abah meminta mak *** melawa sbb nak menekel die

selepas kes2 tersebut mak janda tuh ckp... ehh cik rahman tuh mcm suke ko jekk... mak *** balik umah tak lena tido... siap miting dgn anak2 die lg tuhh..n ada lak anak2 die yg tuduh abah nak rampas reta mak diorg... giler ke hape... gosip ini menjadik tambah sensasi apabila ada mak janda lain mendakwa abah "mengorat" mereka...

akhirnya mak *** bersemuka dgn abah di pej sambil menangis2...
mak ***: btoi ke cik rahman suke kat saya?
abah: laa hal suke tak suke saya takleh ckp terus terang saya cuma leh jawab dlm hati(hailaa abah aku ni)
mak ***: saya tak mau merosakkan umah tangga cik rahman...bla bla bla bla *sambil nangis*

tadi mereka mak *** mak janda n mak saya bersemuka... pastu bla bla bla... diorg tah kaw tim tah hape tah... hal ni pon setel... so abah saya kene berhati2 meluahkan kate2.. kerana molot badan merana...

hailaaaa masalah btoi org jengka ni... peringatan kpd kiter sumer.. jagalah molot memasing...