CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, February 27, 2006

anda rindukan saya disini.. wahahah saya pasti dan yakin skali bahawasanya anda merindui saya...yaaa saya juga merindui diri sendiri...hurmm apakah cerita kita yaa.. hurmm mari sama2 kita berpk apakah cerita kita pada hari ni...disini saya ingin menyatakan betapa bencinya saya apabila bekerjasama dgn budak china ni.. arghhhh benciii.. hihihi

aaaa malaslaaa nak citer pasal die.. ermmm tiba2 kannn
tiba2
tiba
tiba

tiba2 saya terbayangkan suasana bandar temerloh.. wahahahahahah takde laaa.. tiba2 saya terasa swing2.. adakah saya dilamun chenta.. saya tak pasti..

tolonglaa korg tolong jawabkan.. wahahha sebenarnya saya cuak.. mengapa saya cuak.. saya cuak sbb saya tak yakin.. tetapi apa yg saya tak yakin.. hahahaha saya yakin anda semua sudah berasa pelik dan menyampah dgn entry saya ini...

baiklah saya akan bercerita dgn selanjutnya..begini.. saya yakin anda tahu mengenai seorg anak ikan bernama kyrul.. hihihihih setelah lama tidak bertegur sapa dan beramah mesra.. kerana dia terasa ati dgn saya.. dan saya pula sibuk teramat sangat.. semlm saya mengambil keputusan untuk menelefon dia... tatau mengapa.. balik drpd umah zufar.. siap2 nak tidor.. tp takleh lelap even umah dah gulap gulita... maka saya mencapai hp dan mendail no dia.. hihihii

i had a very sweetoo conversation dgn die...wahahahahha tibe2 terasa tidur sgt lena.. dan terasa tak jejak sofa merah.. walaupun tahap kemachoan suara die ala2 suara arytatami hihih tapi... isi perbualan kami terasa sgt best....tah aaa...saya sangap kots.. tuh yg leh terswing2 tuh....lgpon da lama tak kene ayat dowh... wahahahahha bestttttt sesekali kene ayat... die nmpk bersungguh beno nak kenai saya.. tapi saya mcm besa.. hak hak hak... saya still wat memain...arghh terasa jahatnyer saya.. harus diketuk oleh mak saya kalo tau saya main2 dgn org yg tidak berdosa...

tapi ingin saya tegaskan sekali lagi... hihihihihih

SAYA SWING SWINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG... sure mas bosan dgn kisah swing2 saya.. takat swing2 jek.. tak sangkut kat memana